Suositut ominaisuudet liitoille ja yhdistyksille
Hyödynnä näitä Kongressin ominaisuuksia järjestösi toiminnassa.
Jäsenrekisteri
Jäsenasiat kerralla kuntoon.
Kongressin kokonaisvaltainen jäsenrekisteri helpottaa jäsenistön hallintaa, tehostaa viestintää ja nostaa palvelukokemuksen tasoa. Järjestelmä sisältää kaikki jäsentiedot, kuten myös luottamustehtävät, pätevyydet ja jäsenille myönnetyt huomionosoitukset. Viestinnässä kannattaa hyödyntää sähköpostiviestejä, uutiskirjeitä ja kyselyitä.
Jäsenmaksut
Kerää jäsenmaksut kätevästi.
Kongressi huolehtii myös jäsenmaksun vuosimaksuista ja muista laskutuksista. Laskutus voidaan hoitaa perinteisesti paperilla, lähettää sähköpostin liitteenä, välittää suoraan verkkopankkiin tai suorittaa Online-maksuina. Kongressi antaa mahdollisuuden hinnoitella tuotteet asiakastyypin mukaan tai määrittää kampanjahinnan tietylle ajanjaksolle.
Jäsenhakemukset
Hanki uusia jäseniä.
Kongressin kautta voit vastaanottaa uusia jäsenhakemuksia kätevästi. Jäsenyydestä kiinnostuneet täyttävät sähköisen lomakkeen, joka saapuu Kongressiin hyväksyttäväksi. Kun hakemus on käsitelty, hakijalle voidaan lähettää sähköpostiin automaattinen ilmoitus päätöksestä ja hyväksytyille lasku jäsenmaksusta.
Jäsenportaali
Itsepalvelukeskus jäsenille.
Omaa työtaakkaa voi keventää itsepalvelulla, kun jäsenet voivat muokata tietojaan tai ilmoittautua tapahtumiin jäsenportaalissa. Portaali mahdollistaa myös esitäytettyjen lomakkeiden lähettämisen jäsenille. Lisäksi jäsen näkee Portaalissa kaikki aikaisemmat osallistumisensa sekä tapahtumat, joihin hän on ilmoittautunut.