Usein kysytyt kysymykset

Vastauksia yleisimpiin Kongressiin liittyviin kysymyksiin.

Kongressi

Kongressi

Mihin kaikkeen Kongressia voi käyttää?
Kongressi soveltuu kaiken kokoisten ja tyyppisten tilaisuuksien järjestämiseen. Kongressilla järjestät helposti firman virkistyspäivän, moniportaisen koulutusohjelman tai kansainvälisen tieteellisen konferenssin.

Kongressissa on paljon ominaisuuksia, mutta me tarvitsemme niistä vain muutamia.
Pitääkö meidän maksaa myös niistä ominaisuuksista, joille meillä ei ole käyttöä?

Ei tarvitse. Voit valita Kongressiin haluamasi lisäominaisuudet, ja saat meiltä tarjouksen ominaisuuksien ja käyttäjälisenssien määrän mukaan. Sinun ei siis tarvitse maksaa turhasta.

Tapahtumassani järjestetään kutsuvieraille iltatilaisuus, enkä halua että sitä koskevat kysymykset näkyvät kaikille julkisesti. Miten tämä onnistuisi Kongressissa?
Kongressissa samassa tapahtumassa voi olla useita lomakkeita, joten pystyt esittämään osallistujaryhmille erilaisia kysymyksiä. Voit siis tehdä vain kutsuvieraille tarkoitetun ilmoittautumislomakkeen, jossa iltajuhla näkyy. Kun lähetät ilmoittautumislinkin suoraan kutsuvieraille, kysymykset iltatilaisuudesta eivät näy muille osallistujille.

Järjestämme enemmän tapahtumia, kun aiemmin ajattelimme ja osallistujamäärät kasvaa.
Kasvaako myös Kongressin käyttökustannukset?

Ei huolta, sillä Kongressiin kuuluu rajaton määrä tapahtumia ja osallistujia. Maksat Kongressista vain valitsemiesi ominaisuuksien ja käyttäjämäärän mukaan.

Meillä on yksi käyttäjälisenssi Kongressiin. Voiko samaa Kongressi-tunnusta käyttää useampi henkilö?
Se ei ole suositeltavaa, sillä Kongressin käyttäjätunnukset ovat henkilökohtaiset. Omat tunnukset ovat tärkeitä erityisesti tietoturvasyistä. EU:n tietosuoja-asetusten (GDPR) mukaisesti esimerkiksi henkilötietojen käsittelystä jää Kongressiin automaattinen lokimerkintä, josta selviää muutoksen tekijä.

Miten estän sen, etteivät kaikki Kongressi-käyttäjämme näe kaikkien tapahtumien ja henkilöiden tietoja?
Kongressissa käyttöoikeudet määritetään käyttäjä- ja tapahtumakohtaisesti.

Yleiset kysymykset

Yleiset kysymykset

Kuinka nopeasti saan palvelun käyttööni?
Kongressin saat käyttöösi seuraavana arkipäivänä allekirjoitettuasi palvelusopimukset.

Mitä palvelusopimus tarkoittaa?
Palvelusopimus perustuu IT2018-sopimuskokoelmaan, joka huomioi GDPR:n.

Mitä palvelun käyttöönotto edellyttää meiltä?
Tarvitsette vain Internet-yhteyden ja ajantasalla olevan selaimen (Chrome, Edge, Firefox tai Safari).

Miksi Internet Explorer ei ole tuettujen selainten listalla?
Microsoft on lopettanut Internet Explorerin tukemisen ja kehittämisen, mikä aiheuttaa mm. tietoturvahaasteita. Modernit selaimet toimivat myös nopeammin ja luotettavammin.

Mihin palvelun hinnoittelu perustuu?
Teemme mielellämme juuri sinun tarpeesesi räätälöidyn tarjouksen. Palvelun käytöstä eli lisenssistä veloitetaan kuukausivuokra. Hinnoittelu perustuu ominaisuuksien ja käyttäjien määrään.

Mistä käsin voin käyttää Kongressia?
Voit käyttää palveluitamme missä tahansa internet-yhteyden piirissä, mutta niitä ei suositella käytettäväksi ETA-alueen ulkopuolella. Selaimen ja palveluidemme välinen tietoliikenne on salattu.



Voivatko kollegani käyttää Kongressia?
Palveluun kirjaudutaan käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Käyttäjätunnuksia hallinnoi kunkin organisaation pääkäyttäjä. Käyttäjien määrää ei ole rajattu, mutta lisäkäyttäjät ovat maksullisia. Lisäkäyttäjien lisenssien hinnat määräytyvät hinnaston mukaan.

Mikä on jatkuvan palvelun minimitilausaika?
Palveluiden minimitilausaika on kolme kuukautta.

Mikä on jatkuvan palvelun irtisanomisaika?
Tilauksen irtisanomisaika on kolme kuukautta. Toimittajan puolelta irtisanomisaika on kuusi kuukautta.

Kuinka usein saan laskun ohjelmiston käytöstä?
Ohjelmavuokrat laskutetaan kvartaaleittain etukäteen. Mahdolliset muut tilatut palvelut laskutetaan jäkikäteen.

Sisältyykö palveluun tuki?
Palveluihimme sisältyy pääkäyttäjille tarkoitettu käyttäjätuki arkisin kello 9.00 - 16.00 puhelimitse sekä sähköpostitse. Puhelintuki ei kuulu Light-lisenssiin. Palvelutasot on kuvattu tarkemmin palvelusopimuksessa.

Tietoturva

Tietoturva

Mihin palveluihin syötetyt tiedot tallentuvat?
Tiedot tallentuvat Suomessa sijaitseville palvelimille.

Miten saan tallentamistani tiedoista varmuuskopiot?
Sinun ei tarvitse ottaa varmuuskopioita, teemme sen puolestasi.

Mitä tiedoille tapahtuu jos lopetan palvelun käytön?
Tiedot ovat sinun omaisuuttasi. Halutessasi tiedot toimitetaan sinulle sähköisessä muodossa esim. CSV-tiedostona. Tiedot ja niiden varmuuskopiot poistetaan palvelimelta viimeistään kahden kuukauden kuluttua palvelun lopettamisesta, ellei toisin ole sovittu.

Haluatko tutustua Kongressiin paremmin?


Pyydä henkilökohtainen esittely, kysy lisätietoja palvelusta tai ota yhteyttä myyntiimme.

Heräsikö kysyttävää tai haluatko lisätietoja?

Ota yhteyttä, niin vastaamme.

Ottamalla yhteyttä hyväksyt tietojesi tallentamisen Data Prisma Oy:n markkinointirekisteriin, ja antamiasi yhteystietoja voidaan käyttää palveluidemme markkinointi- tai myyntitarkoituksiin. Tietosuojaseloste.